Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o
javnoj nabavi (NN br. 83/13) propisano je da su zainteresirani gospodarski
subjekti od 01. siječnja 2015. godine u postupcima središnje javne nabave koje
provodi Državni ured za središnju javnu nabavu obvezni elektronički dostavljati
ponude, a s time u vezi i potpisati svoje ponude naprednim
elektroničkim potpisom.
Više o izdavanju digitalnog certifikata koji
se dobiva u obliku e-KARTICE ILI USB
TOKEN-a može se pogledati na priloženom linku http://www.fina.hr/Default.aspx?art=10744
Što
je to "napredni elektronički potpis"?
Za razliku od običnog, napredni elektronički potpis ima istu pravnu snagu kao vlastoručni potpis i otisak pečata na papiru, ako je izrađen u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom potpisu, a povezan je isključivo s potpisnikom te ga nedvojbeno identificira.
Tko izdaje certifikate za napredni elektronički potpis?
U Republici Hrvatskoj Financijska agencija (FINA) je za sada jedini registrirani izdavatelj digitalnih certifikata pri Ministarstvu gospodarstva. Više informacija na http://www.fina.hr/Default.aspx?sec=960
Kako do potrebnog certifikata?
Proces dobivanja digitalnih certifikata (na FINA e-kartici ili USB tokenu) je vrlo jednostavan, s tim da se određeni dokumenti i procedura zahtijevaju isključivo jer se radi o certifikatima za "napredni elektronički potpis" tj. potrebno je "nedvojbeno identificirati" korisnika.
U najbližoj Fininoj poslovnici potrebno je:
· ispuniti zahtjev za izdavanje poslovnog certifikata,
· potpisati ugovor o obavljanju usluga certificiranja,
· priložiti fotokopiju osobne iskaznice osobe za koju se traže certifikati.
Ako prvi put predajete zahtjev za izdavanje certifikata, odnosno ako kao poslovni subjekt još uvijek niste registrirani u Fini, potrebno je, uz gore navedenu dokumentaciju, predati sljedeće:
· fotokopiju osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje,
· Rješenje o upisu u nadležni registar i
· Obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema NKD-u i matičnom broju.
Za razliku od običnog, napredni elektronički potpis ima istu pravnu snagu kao vlastoručni potpis i otisak pečata na papiru, ako je izrađen u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom potpisu, a povezan je isključivo s potpisnikom te ga nedvojbeno identificira.
Tko izdaje certifikate za napredni elektronički potpis?
U Republici Hrvatskoj Financijska agencija (FINA) je za sada jedini registrirani izdavatelj digitalnih certifikata pri Ministarstvu gospodarstva. Više informacija na http://www.fina.hr/Default.aspx?sec=960
Kako do potrebnog certifikata?
Proces dobivanja digitalnih certifikata (na FINA e-kartici ili USB tokenu) je vrlo jednostavan, s tim da se određeni dokumenti i procedura zahtijevaju isključivo jer se radi o certifikatima za "napredni elektronički potpis" tj. potrebno je "nedvojbeno identificirati" korisnika.
U najbližoj Fininoj poslovnici potrebno je:
· ispuniti zahtjev za izdavanje poslovnog certifikata,
· potpisati ugovor o obavljanju usluga certificiranja,
· priložiti fotokopiju osobne iskaznice osobe za koju se traže certifikati.
Ako prvi put predajete zahtjev za izdavanje certifikata, odnosno ako kao poslovni subjekt još uvijek niste registrirani u Fini, potrebno je, uz gore navedenu dokumentaciju, predati sljedeće:
· fotokopiju osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje,
· Rješenje o upisu u nadležni registar i
· Obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema NKD-u i matičnom broju.
Za sveobuhvatnu edukaciju oko obvezne primjene elektroničkog
potpisa preporučamo:
edukacije u organizaciji INFO-PULSa; prijavite se ovdje:
No comments:
Post a Comment